Hoppa till innehåll

Det utbildningshistoriska nätverket

-syftar till att underlätta samarbetet mellan företrädare från olika akademiska discipliner.

  • Hem
  • Nätverkets utskick
  • Nordic Journal of Educational History
  • De nordiska utbildningshistoriska konferenserna
  • PhD workshops in the Histories of Education etc.
  • Föreningar
  • Tidskrifter & skriftserier

August 29, 2013 at 08:18PM

29 augusti, 2013 ~ Det utbildningshistoriska nätverket

The rise of popular literacy in Victorian England : the influence of private choice and public policy / David F. Mitch
1992

Share this:

  • Twitter
  • Facebook

Gilla

Gilla Laddar...

Relaterade

Publicerad i Uncategorized

Publicerad av Det utbildningshistoriska nätverket

Visa alla inlägg av Det utbildningshistoriska nätverket

Inläggsnavigering

‹ FöregåendeTidigare inlägg
Nästa ›ätverket September 01, 2013 at 07:07PM
Mina tweets

Etiketter

6NUK 1800-tal 1900-tal accountability barndom Bedömningsmakten bildning CFP Daniel Lindmark Dansk Skolehistorie David MItch Demokrati disputation doktorandplats doktorandtjänst elevkultur ESSHC Femte nordiska utbildningshistoriska konferensen Fjärde nordiska utbildningshistoriska konferensen folkbildning folkskola folkskolan folkskollärare föreningen för svensk undervisningshistoria förskolan förskollärarutbildning genus gymnastik HECL historiebruk Historieundervisning Historikermötet History of Education Society UK Annual Conference 2009 internationalisering internatskolor ISCHE KÖpenhamn källor lifelong learning literacy lärare lärarkår lärarutbildning Läromedel läroverk mass schooling NJEDH pedagogik postdoktor retorik sameskola Schooling secondary education SHCY skola Skolans matematik skolfinansiering Skolhistoria skolhus Svenska historikermötet TAM-arkiv tema Barn uddannelsehistorie Uddannelseshistorie Umeå universitet universitetshistoria Uppsala utbildningshistoria Utbildningshistoriska meddelanden Utbildningshistoriska seminariet vocational education Vägval växelundervisning yrkesutbildning
Blogg på WordPress.com.
Integritet och cookies: Den här webbplatsen använder cookies. Genom att fortsätta använda den här webbplatsen godkänner du deras användning.
Om du vill veta mer, inklusive hur du kontrollerar cookies, se: Cookie-policy
%d bloggare gillar detta: